למה כל עסק חייב להופיע בגוגל

תוכן עניינים

דף עסקי של גוגל לעסק שלי הוא הבסיס של הפעילות העסקית בכל עסק. אין זה משנה אם מדובר בעסק קטן כמו טיפול בדיקור סיני, או לחלופין בחברה גדולה שיש לה סניפים רבים בכל הארץ. הנוכחות העוצמתית של גוגל באמצעות מנוע החיפוש והמפות שלה היא הכוח המניע לכל העסקים, כי אם לא מוצאים אותך בגוגל, אתה לא קיים.

הקמה של דף עסקי

הקמה של דף עסקי היא גולת הכותרת של כל עסק והיא זו שמאפיינת אותו כדי לבדל אותו מעסקים דומים או מתחרים. בדף זה יירשם כל המידע המפורט על העסק כמו התחום שבו הוא פועל, מכירה של מוצרים מסוימים או שירות ספציפי ומהן שעות הפעילות שלו ביום יום. לדף גוגל לעסק שלי מוסיפים גם תמונות אותנטיות אשר מראות את נראות המקום כמו לדוגמה אולם התצוגה לרכבים חדשים, תפריט של מסעדה או המראה של כל אחת מהמנות המוצעות בה.

המטרה היא לסחוף את הלקוחות הפוטנציאליים להגיע למקום ולכן מצרפים באמצעות גוגל מפות את דרך ההגעה לעסק. כאשר הלקוח רואה את המיקום על המפה, די נוח לו להגיע באופן עצמאי או בעזרת תוכנת הניווט של וויז.

גוגל לעסק שלי

שירות משלוחים

ישראלים רבים נעזרים בשירותי משלוחים בכל תחומי החיים. כך הם רוכשים מזון על סוגיו השונים, ביגוד, הנעלה, צעצועים ומוצרים רבים נוספים. כאשר באמצעות הדף העסקי הם רואים את הפירוט של כל האופציות האפשריות של שירות המשלוחים, הדבר מקל מאד על ההחלטות שלהם לגבי ביצוע הרכישה בפועל. מעבר לכך דף זה מתעדכן כל הזמן והנהלת העסק מפרסמת מידע עדכני על מוצרים חדשים, על מבצעים אטרקטיביים ועל אופציות מעניינות.

קשר ישיר עם הלקוחות

יוסי לוי הוא אחד המומחים בתחום של גוגל לעסק שלי והוא מדגיש את הצורך המהותי בקשר הישיר עם הלקוחות. כל לקוח שמתעניין ברכישה של מוצר מסוים ואינו בטוח באיזה דגם לבחור, מעוניין לשוחח עם נציג שירות מיומן שמכיר היטב את כל הפריטים שנמכרים, יכול לתת מידע מפורט על ההבדלים ביניהם וכך לתת הכוונה ללקוח.

ללקוח מאד נוח להתכתב בווטס אפ עם הנציג ולקבל תשובות לכל השאלות שלו. בדרך זו קל לו לגבש החלטה ולכן לאחר השיחה הוא מבצע את ההזמנה בפועל. הזמינות של הנציגים תרמה לכך שהתקבלה הזמנה נוספת וכך גדלות ההכנסות של העסק.

מנוע החיפוש של גוגל

מנוע החיפוש של גוגל הוא דומיננטי ביותר וכל אדם משתמש בו בכל יום כבר בלי לשים לב, זה הפך להיות מהלך אוטומטי כיוון שזו הדרך הקלה לחפש כל מוצר וכל שירות. לכן עסק שאינו נמצא בקדמת הבמה, הדבר פוגע מאד בהיתכנות העסקית שלו ובפעילות הענפה שלו. כאשר הוא יפתח דף עסקי הוא יראה את השינוי התהומי ביחסי ההמרה שיובילו לכניסות רבות לאתר, להגברת החשיפה ולהרחבת הפעילות העסקית.

המאמר פורסם באדיבות פורטל הטכנולוגיה cyber-space.co.il